Bantuan Pelanggan: 03-4293 5478

A+ A A-

FZS COSMETIC DI TV AL-HIJRAH

<iframe width="853" height="480" src="/http://youtu.be/TyoqPe2GP2s" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

 

<iframe width="853" height="480" src="/http://youtu.be/CA3vL27aVxM" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

Last Updated on Friday, 23 May 2014 02:49

Hits: 474

Losyen Panas Istimewa

Losyen Panas Istimewa
Semenanjung = RM24.90
Sabah & Sarawak = RM27.90

Kegunaan:
-Krim panas pelbagai guna sesuai untuk urutan seluruh badan sama ada sapuan di perut, sendi dan otot. Sesuai untuk ibu selepas bersalin dan boleh digunakan sekerap yang mungkin. Ianya tidak berminyak dan mudah meresap. Kegunaan luaran sahaja.

Sesuai untuk lelaki dan wanita

Tidak sesuai digunakan untuk bayi

Membantu membakar lemak dan selulit dan sesuai digunakan jika terkena gigitan serangga

**** Untuk kesan yang lebih baik, hendaklah digunakan bersama Cellusoft dan perbanyakkan minum air mineral setiap hari.

Last Updated on Wednesday, 04 December 2013 12:37

Hits: 888

Testimoni Gluta CELL 8

Testimoni Gluta CELL 8

 

 

cell85

 

Last Updated on Wednesday, 18 December 2013 16:39

Hits: 5447

Testimoni Sabun Kulit Kayu Manis

TESTIMONI SABUN KULIT KAYU MANIS

PUAN AZURA, KUALA PILAH NEGERI SEMBILAN

HP : 017-393****

Salam, kak wan memang bagus sabun kulit kayu manis tu. Suami saya yg mengidap resdung setelah sekian lama telah beransur pulih stelah mengamalkan sabun tu selama dua minggu. Dia kini tak seperti dulu selalu berhingus. Terima kasih. Saya juga menggunakan sabun beras ternyata ianya juga ok.

Zela

Assalamualaikum akak. Ni zela pengguna sbun kulit manis yg akak sarankan untk jenis kulit saya. Jdnya bru guna 3hari, kulit zela rasa tegang, kesan2 kulit tk sekata beransur puli, berkas2 parut juga berkurangan. Kulit zela pun tak terlalu berminyak walaupun zela menggunakan bedak..hasil sterusnya, zela nak tengok dari masa kesemasa..bila zela tk mgunakan bedak bila tk bekerja zela tk rasa segan sgt dgn org skeliling. Alhamdulillah, zela jumpa ubt yg dapat mengatasi mslh kulit muka zela..zela juga mengsyorkkan poduk akak dgn rkan zela.

Last Updated on Friday, 13 September 2013 15:09

Hits: 2188

Testimoni Sabun Beras

TESTIMONI SABUN BERAS

HP : 017-275****

Slam, saya sudah menggunakan sbun beras memang berkesan. Dulu kulit muka kusam. Sekarang dah cerah. Kawan kawan sebuk bertanya. Sekarang rakan nak mencuba pula. Tq kak wan.

HP: 019-420****

Alhamdulilah….lps sya gunakn sbun bras perang tu pda bby sya ruam pnsnya dh ilang skrg ni tggl bks ruam yg dh kering itu pun dh malap dh, malah suami pula dah hilang tompok2 hitam d kebanyakan bdn dia klu dlu ada kla gtal bla gru tompok2 itam tu akn jd brdbu halus (putih) dlu tya doctor ingat kn kurap doctor kta bkn dia bg ubt spu tp x juga ilang tp skrg dh x de sjk guna sbun tu…Cuma skrg ni tggh lihat anak remaja sya yg menghadapi resdung muka dia pun byk jerawat, wlupun blm hlg spnuhnya tp dah mula brkurangan.. dh x krp brsin… dlu truk sngt sya akn truskn ke2nya brtrusan…. Terima ksh Puan Wan.

HP : 017-275****

Slam, saya sudah menggunakan sbun beras memang berkesan. Dulu kulit muka kusam. Sekarang dah cerah. Kawan kawan sebuk bertanya. Sekarang rakan nak mencuba pula. Tq kak wan.

HP: 019-753****

Assalamualaikum, kak wan tksh krn mengeluarkan sabun beras yg istimewa..kulit sya dn suami semakin halus dn bersih..sya nak tya pndpt kak wan ttg produk kulit muka pula..kulit muka zon T brminyak, de normal dn kdg2 brjerawat..skrg trdpt bekas2 jerawat parut hitam yg x hilang..

 

Last Updated on Wednesday, 25 September 2013 13:41

Hits: 1588

Mengenai Kami

Syarikat Fz’s Cosmetic telah ditubuhkan pada April 2007 dan syarikat ini adalah 100% hak milik bumiputera yang berdaya saing dan komited dalam menghasilkan produk-produk kesihatan dan kecantikan luaran serta dalaman yang berasaskan herba-herba terpilih dan 100% bahan semulajadi.

Baca Selanjutnya

Hubungi Kami

Ampang, Malaysia.
Email : This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
Tel : 03-42935478 (HQ)
Fax: 03-42945478
HP: 019-3205478 (KAK WAN) / 013-9343791 (ADMIN WEB) / 018-3162103 (HQ FZS/FB)

bank-dan-pos

Jumlah Pelawat

00125197

Subscribe Facebook

 
 

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player

Designed by alfatihstudio.com

Login or Register

Facebook user?

You can use your Facebook account to sign into our site.

fb iconLog in with Facebook

LOG IN

Register

User Registration
or Cancel